Útmutató az elektronikusan küldött dokumentumok beadási módjáról
2018. 11. 30.

1. A dokumentok bármilyen MS Office formátumban (word, excel stb.), vagy PDF fájlban be-küldhetőek. Az egyéb fájlok használata (pl. jpg, OpenOffice/LibreOffice fájlok) kerülendő.

2. Az iratátadási jegyzőkönyvet (NAD-240, http://nah.gov.hu/NAD_Dokumentumok) minden esetben aláírás után szkennelve szükséges mellékelni.

3. Az akkreditálási, területbővítési, felügyeleti vizsgálati eljárás kérelmezésekor, jelentős változás bejelentésekor küldendő fájlokat a honlapról is letölthető „rar” tömörített mappába (NAD-102 rar, NAD-103 rar, NAD 104 rar) rendezve szükséges megküldeni. 

4. A munkánk megkönnyítése érdekében kérjük, hogy figyeljenek oda az alábbiakra:

• rövid fájlnév (max. 255 karakter)

• szkennelés a dokumentumok fényképezése helyett;

• informatív fájlnevek használata (utaljon arra, amit tartalmaz a fájl);

5. Az Ügyfélnek a Kérelmet a referens e-mail címére és a titkarsag@nah.gov.hu e-mail címre kell küldeni. Lehetőség van tárhelyre is feltölteni a dokumentumokat, ez esetben biztosítani kell, hogy a dokumentumok elérhetőek legyenek addig, amíg letöltésre nem kerülnek, amiről visszajelzést küldünk.

Hiánypótlások esetén a dokumentumok csak az akkreditálási referensnek küldendők.

6. A több e-mailben elküldött dokumentumoknak ugyanazon napon kell beérkeznie.