Ügyfélfogadási rend módosulása

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nemzeti Akkreditáló Hatóság (NAH) a meghirdetett ügyfélfogadást 2016.06.06-tól módosítja.

Ehhez kapcsolódóan a NAH-ba érkező dokumentumok átvétele fenti dátumtól az alábbiak szerint változik:

- Az akkreditálási dokumentumok személyes átvételét közvetlenül az eljárásra kijelölt akkreditálási referens végzi.

- A jövőben – amennyiben személyesen, vagy futár útján kívánják a dokumentumokat átadni – azt csak előzetesen egyeztetett időpontban tehetik meg.

- Amennyiben új partnerről van szó, kérjük, hogy a titkarsag@nah.gov.hu címen jelezzék szándékukat, ami alapján kijelöljük az akkreditálási referenst és erről tájékoztatjuk a partnert.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a dokumentációk postai úton történő beküldése továbbra is lehetséges.

2016. június 6.