Tájékoztatás elektronikus ügyintézés lehetőségéről

Ismételten tájékoztatjuk ügyfeleinket arról, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 10. § b) pontjában foglalt rendelkezés alapján a Nemzeti Akkreditáló Hatóságnál lehetőség van a kérelem és mellékletei elektronikus úton történő benyújtására. 

A dokumentumokat a titkarság@nah.gov.hu címre kell megküldeni a „NAD-240 Iratátadási jegyzőkönyv” kitöltésével együtt.

A kérelem és az akkreditálandó területet részletező melléklete (NAD-103, NAD-103-xx), valamint a NAD-104 kérelem aláírás után pdf formátumban küldendő.

Az akkreditálandó területet részletező melléklet (NAD-103-xx) MS Word formátumban is csatolandó.

A kérelem és mellékletei a NAH honlapjáról letölthetők. (www.nah.gov.hu/NAD_Dokumentumok)

2017.07.04.